Bütün gece uyumadı salla babam sallla kaçta uyudum bilmiyorum
sabahın 6 sonda kalktı boğazıma ayağıyla basıyor uyanmasam ölecem 😂
kahvaltı hazırladım pankek yumurta ceviz be ararsan var kafasını çeviriyor muz veriyorum diliyle itiyor velhasıl yarım pankek yedi tüm mütfak savaş alanı yerde ekmek mama sandalyesi her yanı pekmez yumurta boynu bükük heryana dağılmış toplayım diyorum arkamı dönmemle elini boğazına sokuyor kusturmak için kendini zar zor topladım ayaklarıma ballar yapışıyor
elini yüzünü yıkayım dedim banyoda ne görse almak için ağlıyor yırttı kendini
yüzümde on tane sivilce çıkmış yorgunluktan sabah demiştim o uyusun uyuyacağım
şka gibi yetmeyeceğini bile bile çorba yapmam lazım annelik kölelik gibiymiş 😅
neyse iç dökmek istedim bir yaşında ve büyümesini bekliyorum sadece He bunlar var diye oğlumun bal küpü kadar tatlı olduğunu bi gülüşüne dünyayı vereceğimi aslında kendi kendine bile oynayan çocuk olduğunu söyleyeyim her anne gibi o benim birtanem ama çok zor çok ben mi yapamıyorum
eşim de ameliyat oldu adam evde bi çay koyamıyorum bazen önüne bu canavar yüzünden
🥲🥲🥲
Sizin de içinizden yeter diye bağırdığınız oluyor mu