Sinem35 Denizezgi dizanteri olmis yavrum salgin varmis istersen bi doktora gotur bende ilk dis sandim ama sonu pek ii olmadi
Denizezgi Sinem35 sizde nasıl belirtiler oldu? Sağlık ocağına goturdum ben soğuk algınlığı ilaçları verdi. Aferin metpamid ateş duruculer bi antibiyotik verdi birde etorojermina başlattı.
Sinem35 Evrim1906 umarimm hafif atlatir benimki biraz daha iyi Elhamdullilah ama yarinda hastanedeyiz gibi
Sinem35 AsyaninAnnesiiii Allah razi olsun biraz daha iyi Elhamdullilah yarin belli olacak bol bol emziriyorum ishali azaldi gibi kusmasi da yok suana kadar cok sukur
frambuazliturti Ozlemfidan nerede yaşıyorsunuz? Benim oğlumda dizanteri oldu, aynı şikayetle hastaneye gelen bir sürü insan vardı üstelik
NANANA Sinem35 ram tamına 6 gun sürdü bizde aynı bulgular vardı doktorumuz çok ilgili sagolsun her gun sabah gelin kontrola dedi en son bugun kestik ilacları arada oksuruk var ama