Günaydın kızlar geceden beri uyumadık 18 aylık oğlum var nerdeyse 1 aydır hasta hastaneye götürüyorum ilaç veriyor serum veriyor gönderiyor 1 haftadır da kusuyor ve ishal eşimin arkadaşı doktor ona sorduk salgın var diyip antibiyotik ve şurup yazdı aldık verdik yine kustu normal vücut ilaca alışıyor dedi neyse kaç gün böyle böyle geçti ama dünden bu yana kusması ishali arttı ne yiyorsa aşşırı derece de kusuyor ve ishali çok fazla birazdan acile götürecem ama yine aynı şeyleri yazıcak halamın kızı böyleydi yatırdılar iyileşti taburcu ettiler bende oğlumun yatırılmasını ve artık iyileşmesini istiyorum çocuk mahvoldu zayıfladı ilaçlar hiçbir işe yaramıyor bunu ben isteyebilirniyim yardımcı olurmusunuz 😔