Birprensannesi_ Merhaba Arkadaşlar bu zamana kadar hiç böyle bir sorun ile karşılaşmamıştım kızım ın bezını değiştirdim peşine tekrar büyük tuvaletını yaptıgını gordum fakat yapmamış boyle sümüksü balgam şeklinde ve kan var neden olabilir yardımcı olabilirmisiniz yaşayan varmı aranızda 😔
papatyasevdalisiii Birprensannesi_ makatta çatlak vardı doktora götürmüşdüm krem verip geçmişdi inşallah çok önemli birşey değildir
Birprensannesi_ Kaganalis 15 aylık ilk defa oldu böyle bütün alerji testleri yapılmıştı 1 yaşda hepsi temiz çıkmıştı
AA201207 Birprensannesi_ sonradan ortaya çıkmış olabilir mi acaba alerjisi farklı bişey yedi mi daha önce yemediği veya emziriyorsaniz sizin yediğiniz farklı bişey oldu mu
Mom084 Birprensannesi_ bİzimde temiz çıkmıştı kan idrar kaka testi de temiz çıktı ben enfeksiyon dan korkmuştum ben o ara dut pekmezi verdim o yapmış meğerse 🤷🏻♀️ bı yaşıma daha girdim
Birprensannesi_ AA201207 aslında değişik yedirdiğim bişey de yok 2 gün arayla meyveleri yedırırım değiştire değiştire yemekler desen 6 aydan beri bildiği yemekler hep karpuz geldi aklıma ama onuda hep yiyor bilemedim bi test yaptırım ben en ıyısı emmeyi bıraktı ondan dolayı kendı yedıklerımı düşünmüyorum
Mihre Alerji testlerin hepsi pozitif çıkmayabiliyor.Özellikle süt alerjisi.Bizim bütün testlerimiz negatif çıktı sürekli.Ama alerjisi vardı.Diyet yaptık,geçti çok şükür.Çocuk doktoruna gitmeyin anlamıyorlar genelde.Alerji doktoruna gidin.Geçmiş olsun
Birprensannesi_ Mom084 doktorumuza soyledım takıp et devamlılıgı gelırse hemen gel dedı. Aaa bu minnak armutlar varya ondan ilk defa dun yedırdım ama nırmal armutu da yıyordu hıc olmadı kucugu ıle buyugu arasında fark varmıdır acaba armutta 🤦♀️
AygulSina Birprensannesi_ biz yasadik cnm bagirsaklarinda enfeksiyon olabilir bize oyle dendi kakali bezide alip doktora gotur tahlil yapsinlar bezden ornek alip biz hic ilac kulanmadan gecirdik ama cocuk doktorumuz antibiotik kulanmasi lazim demisti
Birprensannesi_ BarlasMomm yaa aklıma demın geldi bıtek farklı yedıgı armutun minnak olanları varya bu mevsımde çıkıyor ondan yedırdım ama normal armuttan farkı varmıdır acaba 🤦♀️ normalde armut yedırıyordum çünkü büyük küçük farkedermi ki
Mom084 Birprensannesi_ hiç bilemicem bacım mesela domates yiyince afedersin özel bölgesi kizariyor pişik gibi mesela ya bu kan ne dedim doktor a gittik kan yok makatina bakıldı bişey yok denildi hatta dut oekmezi verdiğini söyledim ağır gelmiş olabilir dedi bide dut bizde gaz yaptı öyle böyle değil yürüdükçe gaz ciksrtti kestik direk şuan normal
papatyasevdalisiii Birprensannesi_ öle göremiyosun doktor yatırdı eliyle ice açtı öle gösterdi kabızlık geçirdiyse ıkına ıkına kanatmışdır o