Arkadaşlar merhaba, oğlum daha yeni yeni yürüyor beş on adım. Öncesinde de giymesi için vicconun şu alta resmini bıtaktığım ayakkabısını aldım. Malum yaz geldi şimdide sandalet alayım dedim. Bebekle avm gitmek istemiyorum ve valla 3 kez değişim yaptım. Oğlum zayıf, bilekler ince. 19 numara alsam küçük geldi sandalet, 20 aldım ayağından çıkacak. Boğazlı bilekten sıkıştırmalı sandalet aldım bu sefer ayağından çıkmadı ama arka boğazı bileğini kızarttı… sizce şu sarı ayakkabı yazın giymeye müsait mi? Lacivertüni çok rahat kullandık. Sandalet olsun dedim ama alamadım🤦🏻♀️ Yaa önereceğiniz başka marka var mıdır?
