Iyi günler güzel anneler. Gurbetteyim yalnızım ilk bebeğim size danışmak istedim çünkü takmak istemesem de takıyorum çokça. Kızım 2890 gr doğdu. Birkaç gün beni güzel emdi ama sonra biranda emmez oldu 2,3 gün mama verdik sonra silikon göğüs ucuyla emzirdim şükrettim en azından bu şekilde aldı diye. 1 aylık kontrolümüzde sağlık ocağında 400 gr almıştı sadece. Hemşire doğru emzirme pozisyonu gösterdi bir göğsünü 2 kere ver dedi. Eve geldim ve silikon göğüs ucunu bıraktırmam gerektiğini anladım. Kararlı bir şekilde 33 günlüktü bıraktım normal emzirmeye başladım. Gece iki büklüm olsa da gece yanımda yatırdım emmek istedikçe verdim. Peynir gibi kusuyor Du bez sayısı normaldi. 2.ay kontrolümüzde 750 gr almıştı. Bu sefer iyi bakmışsın dedi hemşire. 3. ayında ise 500 gr almıştı. Ben hemşireye kilo alımı neden bu kadar az ne yapmalıyım diye sordum sütüm yaramıyor mu dedim. Sütün yağını kıvamını düşünme stres yapma bol bol yeşillik tüket 2 hafta sonra tekrar gelin bakalım isterseniz dedi. 2 hafta sonra direk hastaneye gittim maalesef bebeğim 250 gr almıştı ve idrar yolu enfeksiyonu demir eksikliği b12 eksikliği çıktı. Benimde de değerlerim düşmüştü bende olmayınca bebeğim de alamamıştı. Allah'a şükür enfeksiyonu atlattık. Bende bebeğim de takviye alıyoruz b12 ve demir olarak. Bebeğimin bundan sonra kilo alacağından umutluyum ama bebeğim biraz küçük kaldı gelişimi geri kalır mı diye düşünmeden edemiyorum. Kilo aldıran bir mama alıp emzirdikten sonra kaşıkla biraz biraz versem nasıl olur? Ne yapmalıyım tecrübeli anneler???