Hanımlar bebeğim daha bir yaşına girmedi , artık sütüm olmadığı için emziremiyorum. Şöyle vir sorunum var emzirdigim.zamanlar çok kambur durdum. Şimdi vücudum göçmüş gibi. Gören ölmüşsun sen diyor. Bende kendimi yürürken dik hissetmiyorum farkedip kendimi düzeltip kasılmam lazım düzgün olmam için. Siz neler yaptınız vücudunuz nasıl duzelttiniz. Kilodan bahsetmiyorum çünkü zayıfım zaten tek sorun duruş pozisyonumun çok bozulmuş olmasi