Bebeğim 2 gün sonra 3 aylık olacak bı süredir emerken sürekli bırakıp gülüyor çığlık atıyor kendi kendine garip sesler çıkarıyor eller ayaklar çırpınıyor bide böyle yaptikca gülüyor 2 dk emip böyle yapıyor sonra tekrar gülerken veriyorum memeyi ağzına :):) geçici birşey bu diyin lütfen :))