Deletedmom115 Minikle Elbette dışarı çıkınca genelde yoruluyor hemen karnını doyuruyorum gezerek uyuyor zaten
Ayaniz Minikle şuan bebek arabasında uyuyor😂 bazen evin içinde onla dolaştırıyorum hem alışsın diye hemde nereye gitsem taşıyorum evin içinde arabayla
Emelimsi Minikle ben bi ara sanirim 3-4 aylikken araba uyutuyordum one ileri hafif hareket ettriyordum.. evin icindede hep kullandim. Acikcasi cok rahatlik 10 aylik oldu hala evde ona koyup banyo yapiyorum yemek yapiyorum..
Minikle Ayaniz yaaa sizce avantajlı mı peki ya bende uyutma çözümü arıyorum da misafirlikte falan naparım alışırsa diyorum 😂 bide Nası uyutuyosunuz emzirip ona mı koyuyorsunuz evin içinde gezerken mi uyuyor ması yapıyosunız
Minikle Emelimsi yaa süpermiş :) tek sıkıntı arabayı temizlemek sanırım. Ben de deneyeyim bakalım uyutmayı :)
Emelimsi Minikle evet onu silmek sıkıntı evde eşimle sürekli sen yap sen yap modunda geziyırus:))) ama evde aşırı rahatlık