Merhaba Arkadaşlar
sag gögsüm mastit oldu ne yaptıysam geçmiyor 2 saatte bir sağıyorum. Bu beyaz lahana yaptagı iyi geliyor dediler onuda yaptım geçmedi. Ateşim 39 a cıktı. Doktorlar bunun tek tedavisi sagmak diyor ama bir haftadır cekiyorum. Antibiyotik verdi en son . Antibiyotik kullanmak istemiyorum cocugu emZiremicem. Var mı sizin bir yönteminiz. Yoksa antibiyotik alacagım 😔