Hilallmertt 1 aylık bebeğim var geceleri alarm mı kurmalym kendisi uyanınca mı emzirmelym 3 buçuk saatte uyanıyo kaldırmadğm zaman
Senanur54 Hilallmertt canım 2 saatte bir emzir ben alarm kuruyodum ne kadar sık emzirirsen o kadar fazla iyi
Birannebirbebek7 Hilallmertt kendi uyanıyor doğduğunda beri rutinimiz 3 saatte bir o da 2,5-3 saatte bir uyanıyor ben sadece ilk 2 hafta alarm kurdum sonra kendisi uyandı hep
Yusraninannesi Hilallmertt aciktigini 40 cikana kadar bilmez bebisler 40ndan sonra uyumasina izin ver acikinca aglar saten nasil alisirsa ole gider sonra daha zor olur senin acindan en azindan 40 cikana kadar uyandir 3 saatte uyumasi normal