Ozge3417 Merhbalar ek gıda sürecinde bebeğinize hero baby ürünlerini verdiniz mi? Çok kafam karışık en azından şehir dışıyoşculjm yaptığımız da iyi olur diye düşünüyorum
sevval_5481 Ozge3417 canım bende ondan kullanıyorduk doktorun önermiyorum dedi çok katkı maddesi olduğundan
ilknur_aktas_1636 Hero baby kadık mamasını kahvaltı verecegım zaman 3 kaşıktan yapıorum bebegım severek yıyo 8tahıllı olanlarından alıorum gayettr guzel kavanoz meyve purelerıde harıka ver canım afiyet şifa olsun