Dertlendim yazayım dedim. Bugün eşim görümcem havuza geldik ben pek yüzmeyi beceremiyorum. İstemsiz korkuyorum. Kursa girmiştim çok önce 2 aya yakın belki korkumu yenerim diye. Hiç mi bişey öğrenmedin, boşunq gitmişsin. Kapalıyım haşemq almaya gerek yok falan filan çok üzüldüm havuza giresim gelmiyor. 😐 su korkusu olan yenen var mı acaba