Dincer-Efe1 Merhaba oğlum bugün gündüz doğru düzgün hiç uyumadı sürekli emdi ve mama verdim en son 11:30 da karnını doyurmuştum şimdi zor uyandırdım 7-8 dk emip yine uyudu normalde acıkınca hep kendi uyanırdı bu durun tedirgin etti beni normal mi acaba
Nazlliicann Dincer-Efe1 Benim kızım da 40 günlük saat 11 buçukta emzirdim üstne de 1 ölçek mama içti saat 4de kalktı tekrar 2 ölçek mama içti tekrar uyudu mama kullandığım için gece uykusunda en geç 4 buçuk saat kendisi uyanmazsa izin veriyorum sonrasında uyandırıyorum. Sadece beni emdiği dönemler de 3 saati geçirmemeye çalışıyorum acktığında kendisi kalkıyor zaten☺️ Sarılığı yoksa gece uykusunu mama almıyorsa 3 saate uzatabilirsin bence 🤷🏻♀️
Nazlliicann Dincer-Efe1 uyanmadığı zamanlarda ayaklarının altına parmak uçlarınla vurabilirsin uyanıyorlar 🙏
ipegin_annesi Dincer-Efe1 yani bilmiyorum 1 aylık oluyor mu bende ama uyanmakda zorlanıyorsa dikkat edilmesi gerekir bence sürekli uyuyorsa o da belirtisi oluyor biraz uyanık kalması lazım benim doktorum demişti .
Aselinannesi0655 13 aaat uyuduunu bilirim. 1 kez emmişti ayagının altını bastırarak sıvazla uyansın. Doktoruö uyanmıyorsa bırak o ıyanır demişti ama bizim sarılıgımız yoktu
Dincer-Efe1 Nazlliicann sarılıktan sadece ilk doğduğu zaman yattık çok şükür gündüz emmesi falan çok iyi sadece bu gece böyle yaptı bende tedirgin oldum 🤭
Nazlliicann Dincer-Efe1 sarılığı geçtiyse korkma bizimde sarılığımız vardı geçti kilo alımı falan düzeldikten sonra doktorumuz 1 aylık kontrolünde geceleri çok fazla uyumadıktan sonra senin kaldırmana gerek yok acıkınca uyanır zaten demişti☺️