Hanımlar iyi geceler,şu haziranın son günleri için bı otel buldum fiyatı da uygun,bı kaçamak yapalım rahatlar stresimizi atarız dedim eşime,buara kayınvalidem yüzünden pek stres dolu günler yaşadık,buarada otel Alanya da,bebekle otobüs yolculuğu çok zor olur cekilmez çok zorlanırız flan ws dedi onun tek sorunu otobüs zorlar diye,varmı öyle otobüs yolculuğu yapan aranızda,oğlum şuan tam 3bucuk aylık ve güvendiğim nokta maşallah huysuz bir bebek değil ve geceleri uykusu güzel aciktiginda emziririm okadar,sonra tekrar uyur.Bende gitmek istiyorum açıkçası yarın bidaha teklif edeyim diyorum,bu otobüs işi zormu olurki nediyosunuz ?