Bademmmmmm Arkadaşlar iyi geceler malüm havalar sıcak bebek odasını nasıl serin tutuyorsunuz vantilatör almayı düşünüyorum odaya sizce alınmalı mı bebeğim 2 aylık yatarken nasıl giydirmem lazım üstüne ne tür bir battaniye örtmem lazım bilen arkadaşlar lütfen yardım!
Dersim62 Bademmmmmm hiç bir fikrim yok sıcaktan biz yatamıyoruz bu çocuklar nasıl yatıcak ben yanlızca zıbın ile uyutuyorum vantilatör de biz yetişkinleri çarpıyorum bebişlere ne yapar kim bilir 🤷🏻♀️
Aselbade Bademmmmmm canim bende istanbulda oturuyorum bu gece baya sicak normalde aksam serin oluyodu bizim ev oyuzden tek zibin giydirdim ustunede pike orttum
Nazliprensesinannesi Bademmmmmm kısa kollu zıbın v ince penye tulum giydir üstüne bişi ortmana gerek yok cnm
Bademmmmmm Dersim62 2 aylık bebeğim hala zıbın üstüne ince tulum gidiyirip yatıyorum bide üstüne battaniye örtüyorum yanlış mı yapıyorum İstanbul’da yasıyorum ben
Elifyademom Zıbın altına ince ayaklı alt giydiriyorum üzerini örtmüyorum ben bile çok terliyorum sıcaktan uyuyamıyoruz siz nasıl yatırıyorsunuz geceleri
Yademveannesi Bademmmmmm çok sıcak yanar çocuk. Biz de İstanbul da yaşıyoruz. Şortlu bi pijama giydiriyorum. O kadar
Wanderlust Bademmmmmm yenidogan bebekler henuz terlemez ama sicagi sevmezler ideal isi 23-24 derece olmali yaz kis mem max %60 seviyesinde olucak. muslin bez olabilir hava almasi lazim allah korusun elleri kollari kipir kipir yuzlerini ortebilirler dikkat edin. Suan icin cok fazla olmus havalar asiri sicak zaten direk alt ust takim ve muslin bez veya ince pamuklu bebek ortuleri olabilir.
Eczmery Bademmmmmm benim bebeğim 1aylık. Tek zıbınla yatırmaya başladım, rahat etti kızım. İstanbuldayım ben de. Üstünü örtmüyorum. Hava çok sıcak. Uyandığında da vücudu sıcak oluyor
Elifyademom Bademmmmmm ben bile yanıyorum bebelerimiz ne yapsın zıbın altına çok ince alt giydiriyorum üzerini örtmüyorum 🙈
Bademmmmmm Yademveannesi sadece 2 aylık ama sadece zıbınla mı yatırayım üstüne alt üst tulum takımları oluyor onları giydiriyoum üstünü örtüyorum örtmezsem hasta olur diye korkuyorum
Elifyademom Bademmmmmm ya havalar çok sıcak siz terlemiyor musunuz kendinizi düşünün bebe nasıl yatsın öyle yanar yanar
Nazliprensesinannesi Bademmmmmm kuzum onların şimdi ter bezleri çalışmıyor,üst üste giydirirsen bu kezde çok terler isilik olur,Dr muz biz her zaman siz ne giyiyorsaniz sadece bı kat fazla giydirin bebeğinizi derdi,fazla sıcakta zararlı söyleyim
cocomelon33 Bademmmmmm çook sıcak 2.5 aylık oğlum sıfır kol zıbınla yatıyor çorapsız karnına müslin sadece vantilatör nasıl olur bilmiyorum çarpabilir
1prens1prensess Bademmmmmm valla 3 ay 17 günlük kısa kollu zıbın altına uzun incecik alt giydiriyorum kundak yapıyorum üzerine de o kundak muslinlerini seriyorum ince olduğu için