3 aylık bebeğimin ağzında beyaz beyaz birşeyler var mantar olduğunu söylediler ama emin değilim. süt sanmıştım önceleri. pazartesi doktora götüreceğim ama o zamana kadar ne yapabilirim. Hemen acile gitmelimiyim. bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olsun.