Bebeğim 5 ay 5 günlük. 10 gündür bu saatlere kadar oturuyor gündüz de yarım saat en fazla 40 dk uyuyor 2-3 defa. Daha önce akşam 10-11 arası uyuyup sadece acıkınca uyanırdı. Doğru düzgün emmiyor 2-3 dk emip bırakıyor 1 saat olmadan yine istiyor. Sizce atak haftasında mıyız? Tahminen ne zaman biter bu süreç😢