Arkadaşlar merhaba, oğlumda yeşil kaka sebebiyle acile gittik kaka tahlilinde bakteri çıktı. Doktor suprax antibiyotik verdi. 4 gün kullandık bıraktım. Bağırsak florasını bozduğu için hiç kullanmak istemedim ama enfeksiyondan dolayı mecbur kaldım. Kaka rengi sarıya döndü fakat mukus hala devam ediyor ishali de var biraz. Bugün doktor tekrardan reflör ve zinco ( çinko eksikliğinde) yazmış. 2 buçuk aylık olduğu için endişeliyim. Nasıl atlatabilirim bu durumu. Probiyotik için geçmi kaldık ilk antibiyotik kullandığında vermeliydik sanırım doktor yeni yazdı. Zinkoyu da neden yazmış anlamadım. Antibiyotiğe bir kaç gün daha devam et dedi fakat ben kullanmak istemiyorum. Sizin tecrubeleriniz neler bu konuda aynı durumu yaşayan var mı? Bir de reflörü 1 çay bardağı suyla karıştırin yazıyor. Sadece anne sütü alıyor bebeğim. Nasıl uygulamam lazım