Ferhaykoo Kızım iki gündür emzirmeye çalışıyorum bi ateş olayımız oldu huysuzlaştı falan emmek istemiyor artık 8 aylık olucaz emzirmeye çalışıyorum ısırıyor ağlıyor kafasını çeviriyor neden oldu bilmiyorum ne yapmalıyım acaba?
HelloBenMiyasee Diş çıkarıyor olabilir. O dönemlerde emme reddi iştahsızlık olabiliyor. Altını açıp önden 1 kaşık su verip tekrar emzirmeyi deneye bilirsin :)
Ferhaykoo HelloBenMiyasee dişi var zaten 2 tane 3. Çıkıyor sanırım çok kötü oldu bu ya memeyi bırakmasını istemiyorum ısırıyor birde 🤦🏻♀️
Beyzza Ferhaykoo bizde sonuçta ateşimiz vs çıkınca yemek yemek istemeyiz iştahsızlık olabilir memeye karşı da . Zorlamayın devamlı duşta deneyebilirsiniz veya farklı poziyonlar farklı ortamlar deneyebilirsiniz farkı ev vs
Ferhaykoo Beyzza bugün toplam 2 kere emdi bırakmak isterse ne yapıcaz onu da bilmiyorum formula mama mı vermek gerekir ki
Beyzza Ferhaykoo devam sütü falan öneriyorlar sanırım mama ile aynı şey mi tam bilmiyorum . Bırakmaz ama 2 defa emmiş yine siz ara ara teklif edin ama zorlamayın öyle iyice soğumasın bırakırsa da kendi tercihi alacağını almış demekki😊