Güzel anneler merhaba ben yapı olarak malesef tüylü bi insanım ve yüzümde de tüyler var çene ve altını aldıktan sonra sertleşip siyahlaştılar okadar çekiniyorum ki alsam bile siyah dipleri illaki belli ediyo azda olsa ben epilasyon yaptmak istiyorum ama gidince hiç dokunmuyorsun kendi uzayıp dökülüyor çok çirkin bi görüntü olacak o şekilde nasıl beklerim ki eşim varken bundan dolayı gidemiyorum bu süreci nasıl geçirdiniz