Minik_kuzum yani şöyle biz 2019 yılında covid olmadığı zaman gittik efsane güzeldi eve dönmek istemedik yemekler çok güZeldi deniz kayalıklı ama iskeleden giriliyodu o kadar güzelliğe kayalıklara kusur bulamamıştık gösteriler, sihirbazlar fransız sokağı var çikolata büfesinden tutun havuzda köpük partisine kadar herşey vardı ama şimdi bu derece yoğun ve kalabalık olur mu bilmiyorum büfeden nasıl yemek alınır garsonlar mı koyuyor bilmiyorum canımm covid ten dolayı, ama eğer giderseniz otelden çıkmak istemicenize eminim 😇😍