Kuzeyce doktorunuzla paylaştınız mı? Arkadaşım bebeğinde bu tarz bir şeyi erkenden farkettiği halde etrafındaki herkes sorun yok saçmala dediler meğer beyninde çok kolay çözülebilecek bir sorun varmış. Sorun yok diyenler yüzünden 2 ay geçtiği için küçücük yavrum beyin ameliyatı oldu ilk farkettiğimde gitseymiş ameliyatsız hallederlermiş. Siz gönlünüzü ferah tutun ama tedbiri de elden bırakmayın. Anneyiz biz bir şüphemiz varsa ne olursa olsun tabi ki doktorumuza soracağız.