3MelekAnnesi3 Böyle yerlerden eve girmek ne kadar dogru olur 60.000 bin nakit var Ne kadar beklenir evler sıfır mı oluyor Esim böyle alalım diyor ama içime sinmiyor aklıma yatmıyor alan var mı memnun kalan Kısa bilgi istiyorum kızlar yardım edin
usage 3MelekAnnesi3 bilgim yok ama güvenilir mi ki ? Eşim sıra gelecekte o zmna kadar batmicak da falan demişti
EmineYilmaz 3MelekAnnesi3 biz 50 bin için 2,5 bin verdik 3 sene önce finansevim . 6. Ay kura bize çıktı . Öyle aldık arabamızı 2,5 bin dosya masrafı dışında başka bişi almadılar
Sevgilimmm 3MelekAnnesi3 çekilişli ve cekilissiz sistem var. Çekilişli de size çıkmasını bekliyorsunuz. Cekilissiz de ise ne kadar fazla nakit verirseniz evi size o kadar erken alıyorlar. Erkenden kastım en az bir sene
Benbiranneyim 3MelekAnnesi3 eminevimden arkadaşım ilk kurada çıktı aldı hemen evini bi diğer arkadaşımda 9.ay çıktı oda aldı kiraya verdi kirasıyla taksitleri ödemeye devam ediyor. Benim onlardan anladığım şu peşinat ne kadar çoksa okadar kardasın birde sabır gerekiyor yani bir sene sonra da çıkabilir ama en azından para ödemeye devam ediyorsun. Malum borç altına girmeyince o kadar para birikmiyor. 50 bin peşinat verdiler aylık 5 bin ödeme anlaştılar yani kura bunlara çıktığında 50 bin daha ödemişlerdi toplam 100 bin o sürede vermiş oldular kendi söylüyor taksit ödemesek o para birikmezdi diyor. Evi de kiraya verdi ödemeyi 5 binden 8 bine çıkardılar kısa zaman da biter inşallah. En azından faizsiz haramsız tertemiz gönül rahatlığıyla alınmış bir mülk
Fatmaaa_klnc Ablam yazılmıştı 3 yıl uğraştı en fazla 5 yıl diyorlar ama bayağı uzun sürüyor çıkmak isteyincede bayağı parası kesildi bence normal yolla alınmalı
Ulku_06 Google de “şikayetvar ”,diye bir site var. https://www.sikayetvar.com/ Arama motoruna emin evim. Bir evim. Vs. Yazın ve yorumları okuyun derim. Çok fazla bekletiyorlar ve senin paranı işletip para kazanıyorlar o süre zarfında diye bir çok yorum var.
3MelekAnnesi3 Ulku_06 teşekkür ederim bakcam bende cok bekletme konusunda baya sikayet duydum korkuyorum 3 5 yıla kim öle kim kala
Sevgilimmm 3MelekAnnesi3 evet aynen. Taksitleri siz belirliyorsunuz. Dediğim gibi ne kadar fazla nakit verirseniz o kadar erken alıyorlar evi. Geçen ay ben aramıştım . Arayarak bilgi alabilirsiniz.
3MelekAnnesi3 EmineYilmaz yaaa bizde Sans 0 0 0 0 yani araba aldık 3 ay olmadan calındı dükkan actık en işlek yerde yandı ev alalım diyoruz korkuyoruz 😂😂😂
EmineYilmaz 3MelekAnnesi3 hadi ya 😞 çok üzüldüm canım. Allahım hayra çıkarsın inşallah. Güzel şeyler de olur elbet şükrettiler isyan etmedikçe 😌🌹
3MelekAnnesi3 EmineYilmaz Amin inşallah vardır dedik bunlarda da Bi hayır rabbim sınıyor sabır diyoruz 🤲
3MelekAnnesi3 Benbiranneyim cok güzel biz zaten suan babamın evinde otuuryoruz alsak bile cıkın demezler zorda koymazlar bizi hatta oturun eve gerek yok diyolar ama nereye kadar benden hariç 2 kardeşim var gönülleri olur olmaz içlerinden hak gectigini düşünürler ilerde kalp kırılır laf olur diye bir anca önce alıp kendi evimize oturmak istiyoruz rabbim inşallah nasip eder de alırız