Zeyzeyyyyy Arkadaşlar kullanmayı yarıda bıraksam olurmu antibiyotik iyi değil çünkü kendi kendine iyileşirmi acaba
Ozge8_ Zeyzeyyyyy Bi bildikleri var ki verilmiş bebegınıze hastanede benim yavrumda 10 gün boyunca antibiyotik tedavisi uygulandı dogum esnasında enfeksiyon kaptığı ıcın suan cok sukur iyi antibiyotik ıyı bısey degil ama saglık için mecburuz
nurelem Zeyzeyyyyy antibotik basladıysan eğer bitirmelisin ve her gün aynınsaatte düzenli kullanmanın tavsiye ederim. Eğer yarım bırakacaksan hiç başlama çünkü faydasını göremezsiniz.
zeyzey77 Zeyzeyyyyy antibiyotik en fazla 1 hafta kullanıyor zaten enfeksiyon filan varsa başka türlü geçmez kullan mutlaka
Zeyzeyyyyy Ozge8_ küvez bebeği benim çocugumada çok verildi 20 gün hastanede yattı ondan dolayı ilaç almasını istemiyorum pek bi kezde enfeksiyon var dediler verdiler antibiyotik yatış verildi ilk aylar şimdide böyle işte 🥺
89Kbr Zeyzeyyyyy geçmiş olsun. hafif bi gribal enfeksiyon olsa antibiyotik vermezdi dr.unuz lütfen tedavi kaç günse devam edin yarıda bırakırsan hiç faydası olmaz aksi gibi tekrarlar ne rahatsızlığı varsa..
Zeyzeyyyyy nurelem tabi düzenli veriyorum sattlerini devam ediyim ozaman bağışıklık kazanması için istemiştim ama
Ozge8_ Zeyzeyyyyy Allah yardımcımız olsun evlatlarımız hasta olmadan hastanenin kapısına var masan saglıcakla buyusunler
nurelem Zeyzeyyyyy canım enfeksiyon için vermişlerdir büyük ihtimal, sakınca görseler vermezdi zaten bazı hastalıkların tek tedavisi ne yazık ki antibiyotik o yüzden bırakma canım
Zeyzeyyyyy zeyzey77 devam ediyim olmadı keşke antibiyotiksiz başka çözüm olsaydı olsun mecburiyet kullanıcam
jap Zeyzeyyyyy o hatayı bi kere ben de yaptım. Öksürük için sağlık ocağına gittim boğazı enfeksiyon kapmıştır dedi antibiyotik verdi hemen. Ertesi gün çocuk doktoruna gittim hiç bişey yok antibiyotik kullanma boşuna daha çok zararı olur demişti. Balgam sökücü vermişti sadece.
Woody Zeyzeyyyyy çocuk hastalandıgında özellikle çocuk doktoruna götürün bence. Aile hekimlerinin uzmanlık alanı değil. Hem de daha ilaö yanlısı olabiliyorlar
89Kbr Zeyzeyyyyy göğsüne inmiş canım. Hafif bronşit olabilir ya da Bronşite çevirmesin diye vermiş olabilir. sen kullan ilacını . allah dermansız hastalık vermesin.bunlar geçici..
Zeyzeyyyyy 89Kbr amin amin canım öylemi aa çok ciddi geceleri sancıdan uyuyamadı ağrılardan sabaha kadar ağlıyordu nefes alamıyordu ateşleniyordu çok iyileşir dmi bronşit olmaz 🥺
Zeyzeyyyyy Bebitom_3 haklısın ama çok fena durumdaydı eminim çocuk doktorlarıda verirdi antibiyotiği bayılıp gidiyordu bi yakınım devlette çocuk doktoruna götürdü hırıltıdan ilaç antibiyotik verilmiş oda çok kötü olmuşdun
Fitifiti Kanda Lökosit yüksek değilse,boğazda beta yoksa,gaita temizse,zatürre değilse antibiyotiğe gerek yoktur.