28 günlük bebeğim var. Anne sütü içiyor ekstra mama takviyesi yapıyorum. Avent biberon kullanıyoruz fakat sürekli boğazına kaçıyor ve gerçekten çok korkuyorum bebeğim nefessiz kalıyor. Biberondan kaynaklı mıdır avent kullanıp bunu yaşayan var mı aranızda?