Gzmmm Sezaryen Kesi Yerinin Hemen orda Şişlik Vardı Batıyor gibiydi leblebi gibi bakarken Patladı İntihap Ardından Kan Aktı Sivilce Gibi böyle Başına Gelen Var mı Korktum Açıkçası…
Zynp26- Gzmmm ya bende göbek kenarları falan sert göbek aşag lar da böyle elimle dokundugum zaman kucuk kucuk sertlikler var sizin de öyle mi bugun fark ettim canım sıkıldı birde ben dogum yapalı 10 ay bitti😑
Zynp26- Gzmmm sivilce gibi bir süre sonra gecti inan o görüntü cok normal yani bence herkeste oluyordur dikisler oldugu icin