Merhaba hanimlar atak haftasi ile ilgili post acmistim ama oglumun tuvalet egtimine basladim yetismek imkansiz oldu cok fazla talep oldu vaktim olsa seve seve yaparim hic gocunmam ama yetisemiyorum ozur dilerim sizden. Kolay hesaplamaniz icin size link birakicam ordan dogum tarihini yazarak atak haftasinda degil mi ogrenir ne zaman bitiyor ne zaman basliyor gorebilirsiniz.
Link budur: https://hesapliyor.com/bebek-atak-haftasi-hesaplama/
Eger ki ben bu siteye guvenmiyorum derseniz bebeginizin haftasini hesaplayip yine birakicagim linkten fotorafu indirim bakabilirsin buda bi atak haftasi hesaplama tablosu.
Link budur: https://www.google.com/search?q=atak+haftas%C4%B1+hesaplama&client=ms-android-samsung-rev2&source=android-browser&prmd=sinv&sxsrf=ALeKk00ofe2u-zOr5Bs7cHFNBp8J3hAJ9Q:1624743849865&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjIkZbAorbxAhXF_7sIHe7TD0MQ_AUoAnoECAIQAg&biw=360&bih=626&dpr=3#imgrc=IQ7w-sTWIzw3HM
Iki linkte bire bir ortusuyor kontrol ettim tercih sizindir. Kusura bakmayin lütfen. Bebeklerinizi saglikla buyutursunuz insallah. Allah yardimciniz olsun… ❤❤❤