_eay_ [url=https://www.hizliresim.com/nv7ciho][img]https://i.hizliresim.com/nv7ciho.jpg[/img][/url] Az önce posta yazdım bebeğimin dışı 4 gündür daha da şişti arkası doktor geçer dedi ama korkuyorum, bunu yaşayan var mı? Edremit çevresinde goturebilcegim diş doktoru bulamiyorum lütfen bakın
Wolverine _eay_ Yani diş çıkacağı için şişmiş gibi anormal gözükmüyor. Bence de doktorun dediği gibi. Üstte kalsın
Guzeleanne Buna erüpsiyon kisti deniyordu herhalde, çocuk diş çıkarırken şişlik oluyor. Daha önce başımıza gelmişti. Masaj yapın orda şişlik patlayıp hafif bi kan gelebilir. Bir haftaya inmezse diş doktoruna gidersiniz.
_eay_ Ssssraa 4 aydır hiç geçmedi bı patladi bı indi, dış çıkmasına rağmen, son 4 gündür de bu kadar şişmiş dışı
_eay_ Guzeleanne yazdım doktora pazartesi vakit kaybetmeden doktora gideceğim, geçer diye asla beklemem su halini gördükten sonra kendimi sucluyorum neden bekledim ki diye, ama bu kadar değildi küçük bir sivilce kadardı 4 gündür böyle oldu
_eay_ Bebekbabe Doktorum çocuk doktoru bu zamana kadar su durum için 3 defa götürdüm geçer geçer.dedi ama gecegine 4 aydır daha da şişti, patladı bazen kanadı gene şişti, temizliğine dikkat ediyorum, dişlerini düzenle fircaliyorum bide