Arkadaşlar 10.5 aylık bi oğlum var bu aralar ne verirsem vereyim ağzından geri çıkarıyor dişleriyle parçalıyor diliyle geri çıkarıyor,çorbaları sulu yemekleri yüzümüze püskürtüyor sizce ne yapmalıyım geçici bi durum mu acaba deneyimleri olan paylaşabilir mi??bir de oğluma hiç meyve yediremiyorum sadece muz ve elma yiyor onlar da kabızlık yapıyor bu durumu nasıl aşabilirim acaba.