Isparta geceleri serin olur.Ailem de ilçesinde yaşıyor gece hala yorgan örtünüyoruz demişti.Serinse eviniz uzun kollu zıbın bir de patikli alt üst giydirebilirsiniz.Üzerini de yorgan ile örtebilirsiniz.Kendinizden bir kat kalın giydirmek yeterli olurmuş.Ben bebekleri üşütmekten açıkçası çok korkuyorum çünkü burundan alır soğuğu derler.Gerçekten üşütünce ciğelerine zarar vermek tedavisini çok zorlaştırıp hasar bile bırakabilir, Allah korusun.Üşümesin de sıcaktan zarar gelmez Isparta’da 💞