AloneMom Bebeğim bronşit oldu ve nebulizator kullanmamız gerekiyordu.Malum çok aşırı sesli çalıştığı için kızım korktu ve yaptırmadı hicbirsekilde.Sonra başka bı doktor bu ürünü onerdi.Okadar sessiz ki uyurken rahatça buhar verebildim kızima👍
Mlke301020 AloneMom anladım canım sağol ekran görüntüsünü aldım. İnşallah ihtiyacım olmaz ama dursun. Çok geçmiş olsun size en yakın zamanda iyileşir inşallah 🙏🏻
AloneMom Elif__2121 nimo taşınabilir nebulizator yazın Google a çıkıyor.gorsel eklemistim ama çok zaman geçtiği için silinmis