MrsNur Kbraisik inşallah!! Ama emin olun ki, 3. Aydan sonra çok şey değişiyor ☺️ Asıl büyüdüğünü o zaman fark etmeye başlıyorsunuz, yanı bizde öyle oldu ☺️
Kbraisik Cancansmom bizim sancılarımız dogdugundan beri var hem kolik hem laktoz intoleransı var hemde ıkınması mevcut. Yani sıkıntımızın sebebini biliyoruz. Ancak buna rağmen bir şekilde uyku uyuyordu. Şu birkaç gündür ne yazıkki uyumuyor. Başlarda düzenimiz güzeldi ancak büyüdükçe değişti. Onu yoracak bir sürü şey yapıyoruz emin olun. Ama olmuyor doktorumuza danışıcaz tekrardan.
Cancansmom Kbraisik ayi küçük daha,o aralar cok fazla atak haftasi var onlar da yapıyor. Aynilari benim oglumda da vardi,1 yasinda yeni yeni oturuyor uykusu. Gaz masaji yapiyor musunuz sabah kalktiktan sonra ve aksam yatirmadan once?
Rabialyaa Mores gündüz bu şekilde yapıyorum bende benim bebeğimde 3.5 aylık toplam 4 uyku yapmış oluyor 6da uyanıyor akşam 7.30 8 civarı uyuyor ilk 2 uykusu güzel diğer 2 uykusu 30 45 dk çok mu uyutuyorum diye tedirgin oluyorum ama cidden sinyalleri veriyor ağlama esneme v.s eğer o sinyalleri görmezden gelirsem ne emiyor uyumada da zorluk çekiyor
Mores Rabialyaa bence ayına göre iyi uykuları. Bizimkinin de Son gündüz uykuları şekerleme gibi 🌸🥰 4. Ay atağında illaki değişiklik olacaktır.