Ebrarrrmira Kızlar acil yardım 9 aylik kız bebegim var idrarda enfeksiyon çıktı ateşi bi iniyor bi çıkıyor suprax ve dolven verdi doktor ılık duş aldiriyoruz ama sonra gene çıkıyor daha ne yapmaliyim
g-k-s0212 Ebrarrrmira çok geçmiş olsun bu aralar idrar enfeksiyonu çok duyuyorum bebeklerde. Bol su içirmeye çalış. Üstte kalsın 🙏🏻
BusraG Ebrarrrmira ateş 3. Gününden sonra geçiyor. Özellikle enfeksiyonlarda inatçı oluyor ateş. Düzenli takibini yapın. Allahın izni ile birşey olmaz