Oğlum bugün yarım saatte bir hapşırma ve burun akıntısıyla günü geçirdi şimdi daha fena öksürük ve huzursuzluk var gece uykusundan 4.ye uyamdı😔İnstagramda gördüm grip, nezle soğuk algınlığı için bu kür iyi geliyor çok iyi geliyor diye paylaşmışlar internetten de araştırdım memnun olanlar var. Burda deneyen memnun olan annelerimiz var mı 😔 akıntı genşze gidecek yarında balgam olacak çok üzüldüm tam yaz günü hasta oldu yavrum zencefilli bal iyi geliyordu reddediyor asla veremedim bugün 😔