Secl 2ay oldu dogum yapalı kılom gitti fakat şu sezeryan göbeği Ne olacak aşşağa dogru sarktı tabı bırde catlaklar bunlardan nasıl kurtulcam
g-k-s0212 Secl 4-5 aya kadar göbeğiniz toparlar çatlaklar için sıkılaştırma özelliği olan kremler, doğal yağlar kullanın bol bol derim
Yankiii Secl bacım 6 buçuk ay oldu sezeryan yapalı kullanmadığım yag krem kalmadı her türlüsünü sürdüm deli gibi para harcadım maalesef hiç bir fayda etmedi .eğer çare bulan varsa söylesinnnn😌😔
Rosyroom Secl ben çatlakların geçeceğini sanmıyorum. Annemin çatlaklari sadece zamanicinde solmuş şu an baya soluk ana 27 yıl olmuş seneler içinde r3ngi açılır muhtemelen