Peri1986 kanguru bu sıcakta hem sen hemde bebek fenalık geçirirsiniz. Hem vücut sıcaklığınız hemde havanın sıcaklığı. Uzun süre taşımada da bel ağrısı yapıyor bir de valizlerle çok zor . Bebek arabası al yanına daha rahat . En azından bebek arabasında uyursa rahat rahat yatar sende rahat rahat gezersin . Bebeğin eşyalarının olduğu çantayı da bebek arabasinin sepetine koyarsın. Diğer türlü hem bebek çantası hem bebek olacak üstünde bayılırsın yollarda