Gulerasya Kızım 17 aylık bugün sabhtan beri ateş düşürücüler sayesinde ateşi düşüyor etkisi geçtiğinde 38 - 38,5 derce ateşi çıkıyor. Ve bu saate kadar 7 kez ishalli bez aldık sorun ne olabilir
Fitifiti Gulerasya Bağırsak enfeksiyonu olabilir. Ama bizler doktor değiliz,hastaneye götürmelisiniz. Gaita,kan tahlili yapılır. Gerekirse serum takviyesi alır.
Aselinannesii6 Gulerasya 7 kere ishalli bez biraz tehlikeli olabilir doktora götürün vücudu susuz kalıt allah korusun enfeksiyon vardır serum verirler evde geçmesini beklemeyin
Defnosums Gulerasya benim kızımda aynıydı 40 derece ateşe kadar çıktı dün öldük öldük dorildik kusma ateş ishal hastaneye gittik serum iğne anca kendine geldi bence hastaneye gidin salgın varmış havalardan kaynaklı
Evrim1906 Gulerasya canım hastaneye götür bence hiçbir tahlil yapmadan muhtemelen covid testi yapacaklar. Birde azı dişini çıkarıyor olabilir mi ona bak özellikle kasıklarına koltuk altına alnına ensesine gıdık altına bez koy ama sirkeli su yapma sakın sirke ateşi içe vuruyor ateşin yükseldiğini anlamazsın bile geçmiş olsun
Gulerasya Yardımcı olan tüm güzel annelere çok teşekkür ederim 🥰 Doktorla konuşup götürdük hastaneye enfeksiyon çıktı. Ama damar yolu actirmadigi için antibiyotik verdi. İzlemeye alındı eğer kusma ve iştahsızlık eklenirse tekrar goturucez. Çocuklar hasta olmasın 😔