Kimyon her yemeğe kimyon 🤩
çok kötğ olduğunda emmesine rağmen kimyon kaynatıp çay kaşığı ile içiriyodum ben 5 dk içinde etkisini gösteriyordu. Ne daman dönmeye başladı o zaman yarı yarıya azaldı sancılarımız yani 3,5 aylıkken falan oldu anca düzeldi,
bir de emme süresini uzatabildiğin kadar uzat o da ben de işe yaramıştı yani ben her istediğinde veriyordum sonra 2 - 3 aaate çıkarmıştım bi nebze olsun rahatlamıştı ama çok az fark etmişti gazlı bebek hep gazlı 🙈