10 aylık kızım kesinlikle sıkıya gelemiyor. Zamanında ne kanguruya koyabildik , ne mutlu mesut pusete koyabildik. Oto koltuğunu da sevdiremiyoruz . Rahat etsin diye ne yapıyorsak olmuyor. Uykusuzluktan gözleri kapansa bile kesinlikle arabada uyumuyor. Artık dısarda herhangi bir yerde de uyumuyor, bulundugu ortamı garipseyip uyusa da cok sürmeden gwei uyanıyor. Ağız tadıyla dısarı cıkamıyoruz. Var mı bizim kız gibi olan baska bi bebek daha ? Nolacak böyle bilmiyorum. Bize eziyet oluyor, ama kendimi düşünmüyorum , bebeğim neden mutlu olmuyor üzülüyorum sadece.