Kızlar 5 ay 2 günlük oldu kızım 3.ayda 250 gram 4.ayda 800 gram bu kontrolde 100 gram almıs 3.ayda mama almadı ne kaşıkla ne enjektörle ne biberonla emme reddi de yaptı 4.ayda kaşıkla 20 cc anca mama+emme bu kontrolde 100 gram almıs kaç tane biberon değiştirdim kabul etmiyor kaşıkla alması gereken miktarı almıyor mama da değiştirdim aptimal sma bebicita bebelac hiç birini sevmedi nasıl kilo aldırcam çıldırmak üzereyim üzülüyorum da yardım plase😔