Beyzahezer 28 gün önce 28 saate normal doğum yaptım ve şuan dikislerimin olduğu yerde sivilce gibi bisey çıkmış ve agri ve acı yapiyor sizce neden olur bi yardım edermisibiz
Grlnl Beyzahezer benimde sivilce gibi olmuştu sonra kendiğilinden patladı düzeldi. 70 günlük bebeğim yine de hafif bir hassasiyet oluyor tabi.
BugraCan27 Beyzahezer sonra geçer onlar bende olmadı ama çevremde olanlar vardı belli bi süreden sonra geçtiğini söylemişlerdi
MihraNilkuzusu Beyzahezer enfeksiyondan kaynaklı olabilir. Bir süre kuru tutup batikon kullanmaya devam edin rahatlatır.