Exollqw bende 6 gün önce doğum yaptım dikişlerim biraz fazla sanırım sayı vermediler. Nasıl kuru tutuyorsunuz ben daha yeni hasta bezinden kurtuldum pede geçiş yaptım. İster istemez kanama ve akıntı oluyo nasıl kuru tutcaz. Tentiriot kullanıyorum ama ne yaparsam yapayım kan ve akıntı orayı hep ıslak tutuyo. Bir de ağrı oluyo tuvalette ve silerken. Siz nasıl bi yol izliosunuz.