Mumsyyy Merhabalar, daha once alerji uzmani ile gorustum iyi bir doktor ama istedigim cevaplari alamiyorum bir sey soracagim zaman ulasamiyorum, bana Bursa da ani herhangi bir sey oldugunda ulasabilecegim bir alerji uzmani onerebilir misiniz?
malpinannesi Mumsyyy bursa Jimer hastanesi Mustafa Baykan kendisi bize cok yardimci oldu her sorunu tek tek yanitlar
Mumsyyy Ltprknn aa takip ediyormusum ben kendisini zaten ama bursa da oldugunu bilmiyordum, fiyatlari nasil peki bilgi verebilir misiniz
Ltprknn Mumsyyy 400 lira muayene ücreti 300 lira da test yapıyor.yenikaramanda umi plaza da muayenehanesi.her soruya sabırla cevap verir.1 senedir bizi takipteydi.oglumuzun alerjisi geçti artık gitmiyoruz ama fikirlerine çok saygı duyduğum için yine de aklıma birşey takıldığında sorabiliyorum harika biri.
Mumsyyy Ltprknn cok sevindim sizin adiniza ne kadar surede gecti, bizim 4 aylik 2 bucuk aylikken cikti ortaya alerjisi, irtibat numarasini veriyor degil mi? Cok soru sordum kusurabakmayin. Yurda hanim aklimiza yatti simdi
Ltprknn Mumsyyy 4 aylıkken tanıştık yurda hanımla 1 yaşında geçti yumurta ve süt alerjisi vardı.1 sene olmamış pardon bana çok uzun bir süre gibi gelmiş demek ki.numarasını veriyor evet.bize çok yardımcı oldu.kesinlikle herkese tavsiye ederim.
Ltprknn Mumsyyy oğlumun da rota aşısindan sonra farkettim o zaman istanbuldaydik doktor beni yanlış yönlendirmişti.sonra yurda hanımla tanıştık düzelmeye başladı her şeyi
Mumsyyy Ltprknn bizim 2 ay asisindan sonra oldu, yumurta sut havuca cikti ama ispanak patlican hurma falanda yiyemiyorum coklu gida alerjisi bizim. Okadar dikkat etmeme ragmen hala mukuslu kakasi. Ins bizimde biter 1 yasina kadar. Yurda hanimla goruselim biz ozaman cok zorlaniyorum cunku
Ltprknn Mumsyyy mukus çok problem değil bu arada bilginiz olsun zaten bağırsaklar bunu tepki olarak yapıyor.yurda hanım uzun uzun anlatır.kan olmadığı sürece.ben uzun bir süre vegan beslendim tavsiye ederim.zor bir süreç ama umarım kısa sürede geçer ve geçtiğini öğreninceki mutluluk inanılmaz.
Ltprknn Mumsyyy estağfurullah sağlık olsun da bu hayatta başka hiçbir şeyin önemi yok iyi günler diliyorum