Arkadaslar bebegim 1 yaşında. İstanbul sıcaklarına dayanamıyo ve surekli cildi yüzü isilik oluyo. Özellikle alnına terli saclar degince baya kızarıyor. Hergün sabah aksam banya yaptiriyorum ama kıda süreli rahatlık oluyo sadece. Hava cok sıcak oldugu icin… Aynı durumu yaşayıp cözüm bulanlarınız var mı? Yardimci olur musunuz? Doktora gidip bi kremmi yazdrmak gerekiyo acaba..