Merhaba kizlar benim 15 aylik bir kızım var normal doğum ile dünyaya getirdim. İkinci bebeğimizi istiyoruz ama ikimizde de sorun olmadığı halde 7 aydir hamile kalamiyorum. Adetim düzenli emzirmiyorumda sebebini anlamadık. Doktora gittim ilk dogumdan sonra 2 yil deneme yapilmasina ragmen olmazsa doktorlar tedaviye yönlendiriyormus. Sizce ne yapmalıyım boyle olan var mi aranızda?