Benim bebğim 23 günlük sebamed kullanmıştım pişik önleyici bu sıcaklarda olmasın diye aksine o daha beter yaptı açılmaya başlamıştı nerdeyse sağlıkocağı yazdı bizede troys la birlikte kullanıyorum hemen geçirdi şimdide hergün sürüyorum malum havalar sıcak bez filan bunaltıyor bebeleri günde iki üç seferde yıkıyorum popişi maşallah diyeyim şuanlık yok bişeyi