20 günlüğüz ilk başlarda iyiydi bebeğim , gaz yapan şeyler yememeye dikkat ediyorum yemiyorum da ama bebeğim çok zorlanıyor uykuda kızarıyor bacaklarını kendine çekiyor masaj yapıyorum çıkartıyor çok zorlayınca kendisi de çıkartıyor ama sürekli tekrarlanıyor bu durum , ne yapabilirim tecrübeli anneler yazabilir mi , onu öyle zorlanıyor görünce ben de kötü oluyorum