NrYlmzTsr ın yorumuna katılıyorum. Bebeklerde isilik görülebilir çoğunda tedavi de gerkemez kendiliğinden geçer ancak sizinkiler isilik gibi değil. Bir çocuk doktoruna görünmenizde fayda var.
Eşlik eden başks bir durum var mı ateş huzursuzluk gibi ilk nerede çıktı ve nereye doğru yayıldı. İlk ne renki sonra renk değişimi oldu mu olduysa nasıl oldı? Kaç gündür var? Kaka çiş sayısı değişti mi? Konularında da bilgi verirseniz götürdüğünüz doktora daha iyi olur.
Geçmiş olsun endişeye kapılmadan (çünkü bebeklerde döküntülü hastalıklar, deri hastalıkları vs sık karşılaşılan tadavisi olan durumlardır özellikle ilk 3 ay sok karşılaşılabilir) çocuk doktoruna görünün.
Sevgiler