Merhaba anneler, sizlere bir şey danışmak istiyorum. Bugün bebeğimi doğdu doğalı ilk defa dışarı çıkardım. Yürüyüşe ormana gittik eşimle. Yalnız ne kadar gölgede dursak da bebeğimin kolları falan hep güneşten yanmış. Doktora sorduğumda birşey kullanma dedi ama; kıpkırmızı kolları. Ve uyumuyor. Sürekli ağlıyor eve geldiğimizden beri. Ne yapmalıyım. Tecrübeli anneler beni yönlendirirse çok sevinirim.